poniedziałek, 10 lutego 2014

Po przerwie...

Witajcie!
Nie pisałam tu długo. Mam Wam do opowiedzenia dużo historii.
 Liczyłam na gila, chyba nie jestem dobra z matmy :) Natomiast na kółko ornitologiczne przyszedł wreszcie pakiet powitalny z OTOP'u. Ucieszyłam się szalenie. Nawet nie wiecie jak świetnie jest otrzymać legitymację i być członkiem czegoś. Dostałam znaczek z piękną ziębą! Gdy będę mogła to wstawię zdjęcie.
A propos zdjęć, w zeszłą sobotę byłam na spacerze do Łazienek  i sikory mi siadały na rękach i robiliśmy zdjęcia.
 Z koleżanką założyłyśmy OSPO. Jest to: Osiedlowe Stowarzyszenie Przyszłych Ornitologów. Spotkania będą w każdy poniedziałek po ornito (musicie wiedzieć, że tak nazywamy umiłowane kółko). No, ostatni tydzień przed feriami. Wtedy zaszaleję z obserwacjami! :))))))
Do zobaczenia!
Rudzik
http://www.otopjunior.org.pl/pl/blog/_rudzik-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze ukażą się po zatwierdzeniu.
Dzięki za każde miłe słowo!