niedziela, 20 grudnia 2015

Ptaki jesienne

Dzień dobry wszystkim!
Dziś trochę różności.
Czy wiedzieliście, że najstarszy trznadel żył 12 lat? Ja nie. Wiedziałam za to, że ich jaskrawe ubarwienie doskonale współgra z owocami głogu. Ja to mam szczęście, że takiego ptaszka w takiej scenerii sfotografowałam.

Oczywiście zawsze może być lepiej. Kiedy tak się zachwycałam nad powyższym zjawiskiem nadleciał bielik. I szybował bardzo blisko. Ale zdjęć nie ma zbyt dobrych.
A kiedy byłam przy oknie, na podwórku wylądował myszołów. Niestety szybko odleciał w sobie tylko znaną stronę. Zdjęcie przez okno robione w czasie picia herbaty :)
Te zdarzenia niecodzienne, ale nienadzwyczajne przyniósł mi Św, Mikołaj 6 grudnia :)

A dzisiaj wyciągnęłam tatę na działki, bo przyjemne słońce jaśniało nad Warszawą i okolicami. I dobrze zrobiłam. Mimo, że bez szaleństw faunistycznych to miło spędziłam tam czas. Kilka ujęć też zrobiłam. Może nadadzą się do czegoś.


I tak u mnie ostatnio ornitologicznie jest. Obiecuję, że w 2016 posty będą częściej. Prawdopodobnie niedługo pojawi się post o książce i o czymś jeszcze. O czymś co niedługo powstanie... Ale nie o tym dziś.
Pozdrawiam i dziękuję za to, że tu jesteście. :)

21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia gawrona, a kaczka w trzcinowisku przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sikorkę na słupku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj miałem spotkanie z Czaplą Białą ... Niestety zdjęcia nie zrobiłeem, ale mam ją na filmie, w locie :)
    Fajny blog :) ... Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie sfotografowałam czapli białej :) Dziękuję!

      Usuń
  4. Widzę, że bioróżnorodność wokół Ciebie jest znacznie bogatsza, niż wokół innych fotografów. Zazdroszczę, bo Warmia jest od dawna wyłącznie szara.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia !!
    Wesołych Świąt !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kadr z tym gawronem :-)

    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia;) Życzę szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. The Rook is fantastic, happy new year.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze ukażą się po zatwierdzeniu.
Dzięki za każde miłe słowo!