piątek, 9 stycznia 2015

Różne

Witajcie!
Dzisiaj różne wydarzenia i tym podobne rzeczy. Od czasu do czasu będą takie wpisy, jak będę chciała dużoo przekazać :)
28.12.14
Działki
Pisałam ostatnio, że na działkach pojawiły się grubodzioby. Wtedy nie zrobiłam im zdjęcia. Jednak niedawno udało mi się zrobić fotki. Mają one charakter dokumentacyjny, ponieważ były płochliwe i było ciemno.



5.01.15
Wraz z mamą i bratem wylądowałam w Łazienkach. Nie będę się rozpisywać, bo żadnych ciekawych gatunków nie było. Mój uśmiech wywołała jednak samica gila, która niestety nie dała się sfotografować.
Pozdrawiam



4 komentarze:

  1. Ja też ostatnio widziałam grubodzioba :D Życzę udanych obserwacji w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie miałam szczęścia do grubodziobów, widziałam raz i to przez okno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię grubodzioby ,to bardzo ciekawe ptaki .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:) Do mnie przychodzą do karmnika w większe mrozy:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze ukażą się po zatwierdzeniu.
Dzięki za każde miłe słowo!