niedziela, 2 listopada 2014

Dzisiejsze obserwacje

Dzisiaj z rodzicami i bratem wybraliśmy się zapalić lampki pod wszelakimi pomnikami pamięci na Mokotowie. Droga prowadziła przez skwero- park (Morskie Oko się nazywa), więc kilka gatunków ptaków widziałam. Nie zabrałam aparatu, więc ptasich zdjęć nie będzie tylko zdjęcie broszki.
Gatunki:
-śmieszka, modraszka,łyska,krzyżówka,gołąb miejski, bogatka, sroka, wrona siwa, gawron, kawka
Ponadto rzecz bardzo smutna. Wracając, moja mama poszła z bratem do sklepu, a ja z tatą wróciliśmy. Po drodze widziałam jakąś kulkę przy drodze, więc przyśpieszyłam kroku. Zrozumiałam, że to jeż- nie miał głowy i chyba zginął tragiczną śmiercią pod kołami kierowcy :( Smutne, że to pierwsze moje spotkanie z jeżem :(
Zamieszczę tu też zdjęcie broszki, która jest zrobiona przeze mnie jak wszystkie wyroby filcowe i materiałowe moim w domu.
Rudzik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze ukażą się po zatwierdzeniu.
Dzięki za każde miłe słowo!