niedziela, 2 marca 2014

Podsumowanie ferii

Witajcie,
Podsumowując ferie uśmiech sam wchodzi na twarz, bo jestem zadowolona. Dwie życiówki to jednak coś!
Gatunki, które widziałam po raz pierwszy to gęgawy i ł. krzykliwe. Z ciekawszych jeszcze: skowronki, kruki, pierwsze żurawie, jakiś drapol i słyszałam dzięciołka.  Jeżeli trznadle też są "ciekawsze'', to wiedzcie: widziałam ich mnóstwo. Gdyby to był ptasi film grozy to zaczął by się od słów : ciemna chmura przysłoniła słońce. :)) Ostatnio rysuję jak najęta. Muszę wstawić jeszcze zdjęcia rysunków, które wykonałam. Są naprawdę śliczne! Udało mi się uzyskać efekt błysku w oku. Zrobiłam z nim ładnego pisklaka puszczyka.  Dla kogo zrobić rysunek z dedykacją? Pisać w komentarzach :)!
Rudzik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze ukażą się po zatwierdzeniu.
Dzięki za każde miłe słowo!